14.35

Vilket härlig start på dagen. Jag gick upp vid 11.20 och tog en cigg sen gick jag upp och la mig igen men kunde inte somna om för rocky hade damp och pappa och brorsan höll på med en motorsåg. Men jag vilade i alla fall lite. Jag och Therese gick inte upp förrens strax innan 14 idag, det var riktigt skönt. Nu sitter jag här nere i vardagsrummet och pappa kom precis hem, så nu ska han göra frukost åt mig och therese.
Pappa klagade på mig bara för jag ville ha rekoderlig skogsbärs cider tills imorgon då vi ska festa till lite. Han sa att 5 st kostade 90:- och att han får 7 prips blå för 90:- och dom är nästan dubbelt så starka, jag har mycket att lära tycker han.

Nej nu kommer frukosten. tjuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0