16 dagar kvar

Tills jag ligger på stranden i turkiet - alanya.

Mathilda ringde mig vid 23.30 och var fast på stan, så min bror var snäll och åkte och hämtade henne på stan fast han kört 55 mil idag. Hon kom in på en cigg, eller ja, 3 - 4 st blev det. Vi satt och snackade en massa, hade ju trots allt endel att ta igen eftersom vi inte setts på mer än 1½ vecka. Åhh, turkiet! Jag vill åka nu. Fy satan i gatan vad jag längtar.

Kollade på H&M hemsida, måste köpa två par shorts till som jag kan ha med mig till turkiet, har bara ett par och en kjol, så nånting mer behövs. Ska köpa ett par svarta i alla fall och någon färg till. Svart är tråkigt men alltid bra att ha. 

Nej nu ska jag datanörda mig lite, sen får jag se om jag orkar kolla på A walk to remember som jag fick hemskickad när jag var i skåne, men just nu känns det som att sängen är mer lockande, min säng - in my heart! Men fastnar jag här så kanske jag blir pigg, fast nu har jag ingen mange att snacka med ;( men jag överlever hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0