3 augusti

Åh, idag har det varit jordens jävla pissedag. Blev väl att man vaknar på fel sida sen är allting åt helvete. Jag har varit på dåligt humör och irriterad på allt hela dagen idag. Jag blir trött på mig själv när jag har sånna här dagar, jag vill nästan börja gråta så irriterad jag är. Och inte fan blir det bättre av att man är sjukt jälva uttråkad.

Idag har jag inte gjort ett enda dugg. Slappt, ätit mat, slappat ännu mer. Sen åkte jag, brorsan och syrran in till en mack i gårdstånga och köpte godis (för er som inte vet så finns det ingen kiosk eller affär på minst 1 mils avstånd) När vi kom hem från macken gick jag ut och tog en promenad, jag pallar inte bara sitta inne och göra ingenting. Det var skönt, men hjälpte inte särskilt länge. Och mange är elak som skulle komma hit men inte gjort det, dumma.

Nej nu ska jag sluta beklaga mig, nu ska jag gå ner och röka, sen lägga mig i sängen och äta mina dumle snacks och läsa min story tidning jag också köpte på macken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0