bilddagboken.se

Yes, nu har jag ganska tråkigt, borde igentligen sova men äsch, det kan man göra i graven, eller på dagen, haha.  Så jag tänkte lägga upp en jädra massa bilder på bdb. Tömde min kamera igår, så jag inte kommer till turkiet och minneskortet är fullt, då skulle jag dö. Så det är väl säket en 50 bilder från studenten, lite från midsommar och sen från skåne. Glömde ta en bild på mitt rum igår innan jag la in bilderna så det kommer. Om inte förr så när jag kommit hem från turkiet.

Bara fyra dagar kvar nu!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!



Skulle du vilja få GRATIS presentkort från KICKS? Tryck då på denna länken:



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1482



och bli medlem på gratismakeup.se. Det kostar ingenting och är väldigt enkelt! Det finns även en tävling för medlemmar där man kan vinna en ny mobiltelefon :)



Lycka till!

2008-08-19 @ 00:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0