fix och trix

Idag har jag haft en fruktansvärd mensvärk hela dagen, usch och fy.  Men mama och jag har fixat lite i mitt rum, eller mest mamma faktiskt, borrat och satt upp två hyllor, den tredje kommer upp imorgon. Efter det kommer jag in i bilden, då får jag städa och tömma min bokhylla som ska bort och sakerna ska upp på hyllorna, eller filmerna i alla fall. Åh det kommer bli så fiiint! Jag är glad.

Just nu sitter jag och kollar på en film på tv´n men det är reklam, jag hatar reklam.
Min lillkatt är störd, busar sönder sig med en folieboll, lättroad är ju bra i alla fall.

Tror filmen börjar snart så i nästa reklam får jag gå och göra chips och dip och mumsa i mig, har även
köpt polly, det är sjukt gott! När man äter chips och dip måste man ha choklad till och ett glas cola såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0