hälla shopping och polisen

Idag åkte jag, mallan och mathilda ut till hälla, jag skulle prova ett par short, på hemsidan såg dom ut att vara turkosa, åt det blåa hållet, men i butiken var dom gröna, skitfula tyckte jag, men provade dom och storleken var bra, så ska beställa ett par svarta från hemsidan istället :)
Efter det åkte vi ner till polisen för jag och mathilda skulle hämta ut våra pass, det var skönt att få det fixat. Sen nästa vecka ska vi ner och växla pengar. Åhhh, bara 16 dagar kvar.

Efter att gjort våra ärenden åkte vi hem till mig och spela gin rummy, jag vann! Sen vart vi ju då hungriga, då åkte vi ner på stan och köpte kinamat och mumsa i oss, det var sjukt gott! Och självklart vart det en massa röka och massa prat. Det var en bra dag. Mathilda drog vid 22, då gick jag och malin in på cdon.com och beställde lite filmer, jag beställde - på smällen och vid din sida. Vid din sida är en sån sjukt bra film, inte speciellt ny, men har du inte sett den så är det ett måste.

Nej nu ska jag lägga mig och kolla på a walk to remember eller desperate houseviwes eller läsa min nya bok jag köpt?! Jag har verkligen beslutsångest. baah, jag får se vad jag ska göra.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha "Vid din sida" är skit bra, men sorglig =P

Kollade på den massor för många år sen

2008-08-08 @ 13:28:32
URL: http://lindblom86.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha "Vid din sida" är skit bra, men sorglig =P

Kollade på den massor för många år sen

2008-08-08 @ 13:29:03
URL: http://lindblom86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0