helgens bravader

i fredags hade jag och malin planerat en mysig hemmakväll med chips och dip och tre filmer, så blev det dock inte. Vi bestämde oss i sista minuten att vi skulle dra på krogen, jag har liksom inte varit ute på två månader. Det var en helt okej kväll, hade det inte varit så mycket folk så hade det nog kunnat blivit roligare, plus att jag nästan var nykter.


Idag har jag sovit halva dagen, vart inte många timmar sömn inatt, kanske fyra på sin höjd. När jag väl gick upp vid 15.30 tog jag ett bad och skulle fixa mig och så, min moster bjöd nämnligen på mat ikväll. Mamma, jag och Malin åkte dit och det var supergod mat, en hemmagjord tacogratäng, med potatis, köttfärs och ost på, som att man gör en potatisgratäng med taco köttfärs i, svingott. Sen blev det en liten fruktsallad med melon och jordgubbar och grädde till efterrätt, det var också supergott. Det var en riktigt trevlig stund där :)


När vi hade promenixat hem fixade jag och malin dip och la oss i sängen och mumsa, och kollade på två av våra filmer idag istället. Den första var bra, men lite seg och den andra var sjuk, riktigt sjuk.

Nej nu ska jag gå och borsta tänderna och så sen datanörda mig lite till.


Kommentarer
Postat av: C h r i s t i n e -

Nu är det sista chansen att vara med och tävla om det fina armbandet i min blogg. Om du är tävlings sugen så klicka in på min blogg och läs tävlings reglerna

2008-08-10 @ 02:53:09
URL: http://christiinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0