helvetes jävla skit

Jag är så jävla sur nu att jag håller på att gå i taket, jag vill bara slå sönder någonting!!!
Igår kväll skulle jag beställa mina svarta shorts från H&M hemsida, nej då var sidan helt cp och det gick inte att beställa, den är alltid cp nu för tiden. Sen gick jag nyss in på hemsidan igen och skulle beställa dom, den då är dom slut! SUG MIN KUK eller nånting, jag hatar det. Vafan ska jag nu köpa för någonting? Den turkosa färgen är grön och skitful så dom vill jag inte heller ha!

Bäst för mamma som sa att vi kan åka ut på tati imorgon på erikslund och se om det finns något där. Hoppas det finns också. Annars ger jag upp och tar livet av mig eller någonting. Överreagerar jag? kanske, men det skiter jag i!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: milla

beställer du från HM hinner du iaf inte få hem det innan du åker till turkland, 4-5 veckors leveranstid

2008-08-08 @ 23:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0