hemlängtan

Ja, så är det, nu börjar man känna av hemlängtan lite granna. Mest av allt saknar jag mamsen, sängen min och mina små älsklingar. Jag vill bara komma hem och ge min mamma en bamsekram och gosa med katterna.
Pratade med mamma idag och hon tyckte vi skulle komma hem nu, hon saknar oss, men snart är vi hemma :)

Idag har vi bara slappat. Ingen har väl mått sådär 100% bra. Pappa är förkyld, Mia har jätteont i magen, therese är lite småseg och jag mår inte allt för bra i magen. Men imorgon ska vi nog åka till farfar i Kristianstad och förhoppningsvis spela lite bowling. Sen på onsdag blir det hemfärd.

Nej nu ska jag gå och kissa sen ta en cigg sen ska vi spela lite poker, nu ska jag fan spöa skiten ur alla ;)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

jag vill också att du ska komma hem nu ;(

2008-08-04 @ 21:47:51
URL: http://mathildut.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0