home sweet home

ahhh, jag är så sjukt jäkla trött. Kom hem från arlana runt 5.30 imorse, var bara slänga i sig en macka och ta en cigg sen lägga sig i sängen, i min underbara säng som jag saknat så. Somnade så fort jag fått upp tempraturen i kroppen. Kände dock att jag fick sova alldeles för lite. Hade ställt klockan på 12 för att jag ska kunna sova ikväll. för imorgon börjar jag jobba på rusta, klockan 07.00 på morgonen till 16.00 på eftermiddagen.

Nu ska jag kolla lite på bdb och fortsätta vänta på maten som är klar om 10 min för jag är skithungrig och har varit det i sådär 1½ timme. Sen har jag köpt chokladbollar till efterrätt :)

Allt om turkiet kommer lite senare i veckan, när jag orkar tänka och skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0