home sweet home

Nu är jag hemma. Rätt så skönt för jag har haft en hel del hemlängtan men jag saknar pappa jättemycket, det gör jag och det är alltid superjobbigt att åka därifrån. Den här gången var det jobbigt också för jag inte kommer veta när jag har chans att åka ner igen. Men det visar sig, orkar inte grubbla över sånt nu.

Kom hem strax efter 17 idag. Saga vart glad av att se mig men hon var sur. Jag lyfte upp henne och skulle gosa, hon hoppade ner direkt och sprang in under min säng, protest mot att jag har varit borta?! Jag tror det. Men efter maten parkerade mamma och jag i soffan i tre timmar, då kom och faktiskt och gosa med mig, så nu börjar hon bli normal.

Jag skulle ha träffat malin nu när jag kom hem men hade sån jädrans huvudvärk, men det vart lite bättre när jag ätit mat och druckit te, men var ändå ganska seg. Vi hinner nog ses imorgon. Ajuste, ska hem till Fredrik imorgon och sova där också, orkar jag det?! Det får jag se imorgon.

Nu ska jag msn nörda mig lite och kolla runt på nätet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0