IKEA

Mamma, jag och Malin åkte till Ikea idag när hon slutade jobbet. Kollade lite på hyllor och låga bänkar, inte sånna man kan sitta på utan som man kan ha saker på. Trodde det aldrig men fick faktiskt tre hyllor och en låg bänk, jättefint alltihop och det kommer bli supersnyggt när allt är klart! Jag trodde jag skulle få vänta till september eller november.
Ikväll skruva mamma bara ihop bänken men i helgen kommer hyllorna upp. Åhh det kommer bli så fint när det är klarrt :) Nu ska jag bara försöka hitta massa lila saker. Köpte i alla fall 5 lila ljushållare (älskar värmeljus) Hittade en jättefin lampa men den fanns inte i lila, annars hade jag verkligen älskat den.


Imorgon blir det att åka till min psykolog, vi har haft paus under sommaren, har inte träffat henne på nästan tre månader. Det har varit skönt men det ska ändå bli skönt att prata av sig, berätta att jag ska till turkiet, för hon blir så glad för ens skull. Sen ska jag och Mathilda passa på att växla pengar, iih, nu är det nära. När jag kommit hem ska jag bara pyssla en massa med mitt rum :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0