kalas

Idag har det varit riktigt fint väder och sjukt varmt men tyvärr vart det inget steka i poolen på en luftmadrass, nej för vi skulle på kalas. Vi gjorde oss iordning, det tar ju lite tid eftersom 6 personer ska duscha. Vi åkte härifrån vid halv fyra, köpte en blomma på vägen, det var mias mamma som fyllde, 65 år.
Det bjöds på riktigt god mat, kycklingfileér inlindade i bacon och så har dom gjort dom i ugnen istället för att steka dom, och så ris, sås och sallad till det, riktigt gott. Till efterrätt vart det världens chokladtårta, den var mäktig men fan så god den var. Sen vart jag och jonna som små barn när godisskålarna kom fram, haha.

Igår vart det en lugn dag, hände inte mycket. Satt ute i trädgården hela dagen, grillade på kvällen, korv och revbenspjäll, grillat är så sjukt jävla gott, det kan man äta varje dag det är fint väder på sommaren. På kvällen kom Mange hit, det var riktigt trevligt även om du inte kunde stanna så länge. Men jag ser fram emot måndag då vi ses igen, gärna lite längre än 1½ timme :)

Nej nu vill faktiskt mange prata med mig i telefon innan han somnar, fast jag blir då inte förvånad om jag somnar i telefon, jag är så sjukt trött. Det jobbigaste är att jag måste gå ner och kissa, sjuuukt jobbigt! Det kanske går över när jag pratar med mange, får hoppas det.

God natt på er alla. Jag ska vara duktig och blogga imorgon också, men min laptop är nästan upptagen hela dagen av min bror. Men imorgon ska pappa och han mecka lite bil så då hoppas jag på att få ha datorn när jag vill. (ni får ha överseende med att detta blev ett långt inlägg men har inte bloggat på två dagar)

Kommentarer
Postat av: milla

vilken mange? rebeckas mange? :P

2008-08-02 @ 10:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0