Liter med vatten

Sofie hörde av sig runt nio och undrade om vi kunde ses på en cigg och snacka lite skit. Självklart, det är en av tjejerna jag tycker om i min föredetta klass liksom. Det var trevligt att träffa dig och snacka skit och röka. Även liten tidfördriv för mig som försöker hålla mig vaken ett par timmar till.

Just nu mår jag inte så bra, har jordens magknip och sjukt seg. Jag har druckit sjukt mycket vatten idag, kanske därför jag har ont i magen, haha, tror inte det va. Det skulle inte förvåna mig om jag lägger mig om en stund och kollar på desperate houseviwes enda in på småtimmarna, det brukar lätt bli så. Jag menar, jag har inget för mig imorgon, förutom att klippa luggen vilken jag kanske avbokar och tar det på onsdag istället. Då måste det fixas för på kvällen blir det pluto med ett toppen gäng!

Åhh, karro. Jag kommer sakna dig din stjärt! 10 månader utan dig, det får man väl klara av helt enkelt. Få passa på att ses när du kommer hem på besök någon gång och så får jag komma ner till dig och bjuda dig på mat och se till att du överlever ;) fast det tror jag nog du klarar galant själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0