Mupp

Fan va segt! Jag ringde och bokade om min tid idag hos frissan för att det kändes bättre att klippa mig imorgon och sen köpa med sig någon mat hem, typ fyra små rätter från choys garden för jag kommer inte hinna äta annars för imorgon är det partaj hos karro med start kl 19.00. Det ska bli riktigt nice, jag måste hinna köpa alkohol innan också, men det fixar bror min.

Det som egentligen är segt att att jävla äckeljohan ringde och undrade om jag kunde komma på möte imorgon kl 10, var nära på att säga nej då ändra han sig snabbt till 10.30. Det var väl lika bra att ta skiten då. Jag har inget emot att gå dit, bara det att jag inte ska klippa mig förrens kl 15.00!

Nej nu ska jag ta en cigg, sen kolla lite på dh och sen ska jag ta mig fan baka en sockerkaka.
Måste även hinna med att ta ett fotbad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0