Myrornas krig

Jag har verkligen sovit som en stock i natt och på morgonen. Mamma och brorsan har borrat och flyttat möbler och jag har inte hört ett ljud, jag har bara sovit. Men det var skönt, hade jag vaknat av borren hade jag bara blivit irriterad.

Fast det är jag redan, vet inte varför.. beror nog på min mens, jag var nyss på bra humör liksom sen när brorsan kom hem med bröd så var det ett äcklig bröd så då kommer jag inte kunna äta frukost imorgon, inte för att jag brukar göra det men då kommer jag säkert vara hungrig och vilja ha det.

Och min katt är självmordsbenägen. Mamma skulle borra ett hål genom hela väggen, hon springer runt på andra sidan väggen där borren ska komma ut och sätter nosen där. Hon kommer sova så gott inatt för hon springer efter mamma hela tiden, vad hon än gör ska hon vara med.

Just nu har jag myrornas krig på min tv och det är störande och mamma blir galen för hon vet inte vad hon ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0