Personlig väckarklocka

Usch, klockan är mycket. Min personliga väckarklocka (min pappa) kommer och väcker mig och therese vid halv 9 imorgon bitti. Känns som jag kommer sova stor del av bilresan hem. Som sagt, hemfärd imorgon, vi siktar mot att åka härifrån vid 10 - 10.30. Det kommer bli en jädra massa tårar, fast det ska bli skönt att komma hem så är det alltid jobbigt att säga hej då. Har igentligen ingen aning om när jag kommer kunna komma ner hit igen, får jag ett jobb kan jag inte ta ledigt direkt, så kommer jag inte kunna komma ner på hösten så kommer det dröja ända till påsken, och det är sjukt länge.

Nej, nu ska jag lägga mig. Bloggar imorgon när jag kommit hem.
Ni som försöker höra av er till  mig imorgon, svarar jag inte så är det för att jag sover. (i bilen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0