Pluttan

Jag orkar egentligen inte blogga för jag är sjukt trött och seg men jag känner mig tvungen :)
Igår var det som sagt party hos karro, hemma hos henne hade jag det riktigt riktigt trevligt. Alla människor var underbara och vi var liksom ett jäkligt bra gäng där. Jag och Mathilda drog ner redan vid kl 22 för Matilda skulle hem så då skjutsa hon ner oss och vi hade endå lite kvar att dricka innan vi gick in så. (kändes dumt med två Mat(h)ilda, haha.

Jag hade en jättebra kväll på pluttan också, även om inte karro och camilla var med där för karro var för full så hon inte kom in, haha. Och förutom spyan på min sko. Den påminde om dom toppenkvällarna jag hade på silk för ett år sen ungefär. Det var skönt för, för en gång skull var jag riktigt full ett tag :)

Nej nu ska jag spela yatzy på blip och sen ska jag vila en stund för ikväll blir det gin rummy med karro och mathilda.

btw, bilderna från gårdagen kommer i ett senare inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0