Sju dagar..

kvar tills jag, mamma, mathilda och monica drar till Turkiet, jo jag längtar satan!

Just nu har jag bara sån jävla mensvärk och är irriterad på allt, känner mig gråtfärdig för jag är så irriterad. Jag är sugen på godis också men det finns ju inte någonting hemma, finns dip men inga chips, mmm gott!

Idag var jag och Mathilda nere på stan i alla fall. Var hos psykologen först och det gick bra där. Kommer inte träffa henne förrens i november om jag fortsätter må så bra som jag gör nu. Så får väl hoppas på det. Efter jag varit där gick jag och Mathilda till forex för att växla pengar, växlade 5000:- för mig och mamma, eller ja 1000:- är mina som jag ska ha på nöjen och maten betalar ju mamma. Sen har jag ju 500:- växlade till turkiska lira som jag fick i födelsedagspresent.

Ikväll vart det ett parti gin rummy och mamma vann, jag kom två och mathilda sist.

Nu ska jag lägga mig i sängen och fortsätta vara tjurig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0