Sjuk

Jahapp, då är man sjuk igen då. Började med halsont i går och att jag hostar så jag börja gråta för att det gjorde så jävla ont. Idag har jag sovit heeela dagen, jag vaknade väl till lite då och då men gick inte upp förrens kl 17.00. Då åkte jag och Mathilda till Skiljebo, mina filmer jag beställt hade kommit så hämtade det paketet sen köpte jag glass, det får man ju äta massor av när man är sjuk. Runt 18.30 vart jag sjukt trött och hade huvudvärk, tog en alvedon och sov en timme, sen dess har jag faktiskt hållt mig vaken. Och tro det eller ej, men jag är trött nu. Tog laptopen och la mig i sängen så nu ligger jag här med lilla saga brevid mig som redan har somnat.

Ikväll vart det två partier gin rummy med mathilda och karro. Otroligt, Mathilda vann första omgången, karro kom två och jag kom sist. Då vart vi ju tvugna att spela en gång till och då var det som det bruka, jag vann, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0