slöa dagar

Idag har jag legat i sängen enda till klockan åtta på kvällen och kollat desperate housewives. För klockan åtta kom Sofie och Emma över en stund. Rökte, drack te och snacka massa skit, tex att barnen i afrika borde få gratis kondomer.
Runt nio kom Mathilda över, då drog hon och jag till tomasgården och hämtade upp karro, sen åkte vi till hemköp och köpte cigg och godis och vidare hem till mig och spelade kort. Jag vann, som vanligt.

Mange, du är så himla söt. Tack för att du finns och du, du är värd det bästa.
Jag måste alltid ha en daglig dos av dig, måste få prata med dig i fem minuter i alla fall.
(nej, det är ingen pojkvän eller något sånt, vi är superbra vänner och han bor i skåne, tyvärr)

Imorgon är det fest!!!! Jag är taggad till tusen. Bag in box liksom!
Jag frågar mig själv vad jag gör vaken? klockan ringer om 6½ timme och jag sover nog inte förrens om minst en timme. Jag måste skriva ner lite saker som jag ska ta upp på mötet imorgon, annars kommer jag glömma bort allt jag har att fråga. Så möte imorgon 10.30 sen hem, slöa runt lite, ner på stan igen till kl 15 och klippa luggen, köpa med mig kinamat hem och efter det är det bara in i duschen och börja fixa sig. Måste hinna med att köpa alkohol också, men det får min bror göra åt mig.

Nu ska jag skriva ner lite saker tills imorgon, sen blir det sängen för att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0