suck pust och stön

Jag vaknade vi 12 och var ganska pigg men låg kvar i sängen fram till kl 14, det var riktigt skönt, har saknat mig säng ju. Tog ett varmt bad för en stund sen, känner mig helt slut i kroppen, lite småsnuvig i mellan åt och nyser, är det en förkyldning på gång? troligtvis. Mamma gick hem från jobbet idag för hon mår också dåligt och pappa vart förkyld så ja.. bara vänta och se, varför inte vara sjuk en sjätte gång detta år och ännu bättre, få antibiotika för tredje eller fjärde gången, mmmm puss på det!

Nu ska jag slänga på mig lite kläder, sen drar jag och Mathilda ner på stan och hämtar våra pass, malin joinar också för hon har tråkigt. Sen drar vi till hälla och jag ska kolla om dom har ett par shorts jag vill ha. Efter det blir det bara hem och ta det lugnt heeela kvällen.

Ursäkta ev. stavfel, jag orkar inte läsa igenom skiten och jag känner på mig att det är säkert något fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0