topp tio

Yes, då har man varit vaken sen kl 09.05 imorse och klockan är snart halv  ett. Jag försov mig imorse. Skulle vara på stan kl 10 på möte och ställde klockan på 8.10 för att få znoosa(?) lite. Men nej jag stänger av klockan helt och vaknar 09.05 med panik, hur fan ska jag hinna duscha och fixa mig? och då menar jag föna håret och platta det, sminket kunde jag bara glömma. Men jag hade en snäll bror som var hemma och kunde skjutsa mig, tack tack tack.

Mötet gick bra i alla fall, sen skulle jag gå och kolla om dom hade tid att klippa min lugg, men dom hade inte tid förrens halv ett och då var klockan bara elva och jag orkade inte vänta. Så det får bli imorgon istället.

Nu har jag precis ätit lite lunch, blev några pizzabitar från igår, det satt inte helt fel.
Jag har sovit sjukt lite inatt, kanske tre timmar på sin höjd och jag börjar känna av det nu, så det blir att lyssna på lite bra musik en stund sen lägga sig på sängen och kolla dh och sen får jag se om jag somnar eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0