turkiet idag 23/8

Som vi har längtat.. i åtta jävla veckor och nu är det snart dags. Klockan 17.25 lyfter planet och jag börjar bli lite smått nervös, hallå.. det var trots allt 12 år sen för mig sist. Jag är höjdrädd med vet inte om det är lika farligt på flyget.
Nästan allt är fixat också, bara lite småsaker som jag packar ner när jag vaknat. Åhh, det kommer bli så underbart, jag ska njuta av varenda sekund.

Det mindre roliga är att jag vaknade imorse och hade ont i min högra halsmandel men jag tänkte inte mer på det men det blev ju inte bättre. Mamma kollade i min hals och självklart ser hon vita jävla prickar (vilket kan betyda halsfluss) vilket jag nästan tror att det är med min underbara tur. Men som tur så har jag medicin hemma mot det, har ju förfan haft det 2 ggr detta år redan. Jag kan tala om för er att om det är halsfluss då är det fan dags att operera bort skiten.

Jag ska ta en cigg och prata med mange en stund sen ska jag sova. Jag har sjukaste huvudvärken och ont i hela kroppen, preciiis som det är när jag har halsfluss. Men hur som helst så ska vi i alla fall göra det bästa av situationen.

BTW! SKICKA FÖR FAN INTE NÅGRA SMS TILL MIG! BARA OM DET ÄR ABSOLUT KRIS, ATT NÅGON DÖR ELLER SÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0