Turkiet idag

Nu är det sista gången jag bloggar innan jag åker och förmodligen kommer jag inte blogga på hela veckan heller.
Jag ska bara fixa håret lite och packa ner plattången och tops sen är jag redo, men jag kommer säkert glömma nåt ;D

En sak som jag hoppar jämnfota för, är att jag har fått jävla halsfluss. Skit ont i hela halsen och inatt hade jag nästan 39 graders feber. Jag har verkligen den största oturen man kan ha, jag lovar. Och världens sämsta immunförsvar.

Men vi kommer göra det bästa av situationen, jag kommer knapra alvedon hela dagen och ta dubbel dos av min medicin när jag kommer fram. Vi kommer nog få det riktigt mysigt i alla fall :)

Nej nu måste jag kila. Kl 13.20 kommer bilen och hämtar upp oss och raka vägen mot arlanda, terminal 5!
bye bye suckerrrs!! och skicka nu INTE sms till mig, det kostar massa pengar för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0