tycka synd om mig själv

Åhh, jag är så jävla sjuk. Samma sak som igår, fullproppad med snor, hostar upp mina lungor och fetaste huvudvärken.
Jag gör inget annat än att ligga i sängen, det är sjukt boring. Jag vill göra saker men jag orkar inte. Mamma håller på att laga mat till mig nu i alla fall. Sen efter jag ätit ska jag ta ett bad sen får jag se om jag orkar fixa i min bokhylla, jag får frispel på den.

Jag tycker ni ska tycka synd om mig som är sjuk, det är det enda jag gör på dagarna, tycker synd om mig själv.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hallå där!



Vill du höras och synas?

Delta i min tävligen om att bli veckans

blogg och få en alldeles egen ikon för

din blogg, låter inte det lockade? Skynda skynda!

-> http://rebeccaasv.blogg.se/2008/august/vill-du-bli-veckans-blogg-nr-4.html#comment



Kram

2008-08-12 @ 19:33:14
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0