work it!

Nu har jag bestämt mig, på riktigt! Efter jag har varit i turkiet (som jag åker till om nio dagar) ska jag börja träna, jag bara ska det. Sen vad det blir för träning är skit samma, lite simning hit och dit, lite friskis och cykla lite på träningscykeln vi har här hemma. Kanske blir det att när jag kommit in i det att jag köper mig ett gymkort? fast då blir det att åka tidigt på morgonen eller sent på kvällen, vill inte att massa idioter ska titta på mig när jag tränar, jag vill träna för mig själv liksom.

Inatt blir det läsa min bok eller en massa desperate houseviwes. Jag kom efter nu när jag har varit i skåne för jonnas dvd var psykiskt stört, jag lovar.

Kommentarer
Postat av: Jenna

2008-08-15 @ 00:14:06
URL: http://pikkumyyy.blogg.se/
Postat av: Jenna

Det var inte jag.. Men mitt namn etc. ligger sparade när man göra kommentarer så antar att någon annan tänkt skriva från den här datorn..

2008-08-16 @ 08:22:15
URL: http://pikkumyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0