Ännu mera julstök!

Nu kan mamma och jag bocka av allt som stod på våran lista för dagen och allt har inte gått som vi velat men tillslut har vi lyckats. Som jag skrev i förra inläggen så är knäcken klar. Och nu är också mandlarna klara, mmm så himla gott allt blev, man måste ju självklart provsmaka! Vi har även klätt julgranen. Innan vi klädde den så kollade mamma så belysningen funkade och det gjorde den så vi började klä den och sen när vi var klara så skulle vi sätta på belysningen, ja.. då var den ju trasig. Då har kattfan nästan bitit av sladden, då kan jag säga att varken mamma eller jag vart glada. Så det blir att jag får köpa ny julgransbelysning imorgon på jobbet.

Efter allt julstök så slängde vi oss i soffan och började kolla på heartbreak hotel, men sen vart det nyheter och då slog vi av. Dom där jävla nyheterna förstör ju bara. Så nu sitter jag här och tar det lugnt, hade tänkt att sova när som helst för jag har varit sliten hela dagen.

Jag blir väldigt förvånad om granen står upp imorgon för saga är på den hela tiden och busar med kulorna och jag orkar inte säga åt henne varje gång för hon skiter i det totalt. Vi får väl hoppas att den står i alla fall, bra med plastkulor, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0