Blue moon bar

Kom nyligen hem från jobbet. Dagn har gått bra fast jag har varit otroligt seg av mig. Men så fort jag kommer hem får jag alltid lite extra energi. Mamma och moster Anita åkte precis iväg och köpte mat, vi ska äta från den grekiska kolgrillbaren. Har aldrig ätit där men tror säkert att det är jättegott och just nu är jag vrålhungrig!

Ikväll lutar det mot utgång. Jag vart lite peppad när karro sa att hon skulle ut ikväll, till blue moon bar. Hon och Olof skulle ut, sen har jag ingen aning om vilka fler det är, om det ens är flera, haha. Men det blir nog trevligt :) Så nu ska jag måla mina naglar. Sen ska jag fixa mig och jag vet att jag kommer bli så sjukt jävla snygg ikväll ;D haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0