Brännskadad!

Jag skulle ha uppdaterat igår med jag hade fullt upp på förmiddagen sen åkte jag hem och sov en timme innan jobbet och så jobbade jag till stängning. När jag kom en lagade jag mat, pasta carbonara. När jag skulle hälla ut pastavattnet hände det en liten olycka. Jag hällde vattnet på handen istället för i diskhon. Jag tyckte inte det gjorde så värst ont men tårarna började rinna och jag spolade iskallt vatten på handen i 10 minuter, sen kunde jag inte vara utan is mot handen, hade så sjukt jävla ont. Kunde tillslut somna med två alvedon i kroppen.

Vart hemma från jobbet idag pga handen. Men eftersom jag jobbar hela helgen och det kommer verkligen behövas för det kommer nog vara mycket att göra så ska jag jobba imorgon i alla fall. Har köpt bandage så jag ska linda handen imorgon och så fick jag någon kylsalva som jag skulle ha på som kan underlätta smärtan lite.

Ikväll skulle jag hem till AG och ha en trevlig kväll men jag kände för en hemmakväll bara. Bäddade ner mig i soffan och somnade, missade första timmen av idol, bra där. Sen gottade jag i mig både det ena och det andra. AG, vi får helt enkelt ta det en annan dag, det lovar jag :)

Nej nu måste jag måla naglarna sen hoppa i säng, jobb imorrn 10 - 16!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0