Chokladkalender

Nu sitter jag här och är skapligt trött, funderar på att hoppa i sängen snart faktiskt, vore skönt att lägga sig i skaplig tid för en gång skull. Jag har nog inte somnat förrens 3 dom senaste nätterna. Blir lätt att jag vänder på dygnet när jag jobbar som jag gör.

Idag har jag haft en mysig kväll med Mathilda. Jag har varit på bra humör, vi har skrattat åt en jädra massa. Eller det kanske berodde på att jag var övertrött, det vet jag inte men kul har vi haft. Innan jag sover måste jag spela lite först, haha. Oooh, jag kom på nu att jag inte har öppnat mina två chokladkalendrar på 6 dagar (jag är som ett litet barn, jag måste ha chokladkalendrar, inte en utan två) så jag ska nog ta och äta upp dom nu.

Jag blir aldrig av med min jävla nästäppa, jag har snart använd alvedon i 14 dagar, roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0