Dessa jävla rubriker!

Jises! Nu är jag så jävla trött så jag inte vet vad jag ska ta vägen, jag ska slänga mig i sängen när som helst och min lilla gullegris saga får inte sova i mitt rum inatt, då kommer hon säkert att väcka mig inatt och det har jag ingen lust med.

Imorgon är det sista jobbardagen sen är jag leeedig i helgen, gosh vad skönt! Det känns att jag jobbat nio dagar i sträck nu. Jag känner faktiskt att jag är stolt över mig själv, jag kunde inte klara av en vecka i skolan men klarar av nio dagar i sträck på jobbet utan att klaga.
Fast imorgon efter jobbet blir att åka raka vägen hem, på med mjukisdressen, sen åka ut på maxi och handla in för helgen och julen. Det ska bli mysigt, jag gillart! Och i helgen ska mamma och jag baka lite julgodis. Får se om vi orkar baka lussekatter men vi ska i alla fall göra knäck och mandlar i choklad!

Nej, nu kallar sängen. Jobbar 10 - 19 imorgon. Btw, på söndag kommer karro hem på lite besök igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0