Intelligent.com

Hade lagt mig skönt i soffan och såg fram emot min tvkväll. Jag hade väntat på det sista programmet, Insider för jag ville se det om Bianca och hennes lilla son som kan tvingas bo på gatan, såg förra veckan då ville jag ju kolla fortsättningen. Ja, men det var så tråkigt när dom babbla på om pälshandlarna och skit så jag somnade och vaknade upp 22.58, bra catrin bra! Då vart jag sur, i sådär två minuter för Two and a half men började efter och det är alltid bra :)

Nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig för jag är fortfarnade trött så kommer nog kunna somna. Och jag måste få bra med sömn inatt så jag orkar jobba imorgon. Jag vet inte om jag slutar 19 eller 20 imorgon, och det stör mig för jag vill veta mina tider. Det står 19 på mitt schema men den här veckan började vi med att ha öppet till 20 på kvällarna och i söndags var det tryckfel på mitt schema med en timme så det kan lika gärna vara så nu också?!

Tycker synd om min vän Mathilda. När jag blev sjuk i söndags sa hon att hon skulle hålla sig borta från mig för hon ville inte bli sjuk. Idag fick hon för sig att kolla ner i halsen för hon har haft ont ett par dagar, efter att ha upptäckt vita prickar i halsen och varit hos en läkare fick hon veta att hon har halsfluss. Krya på dig vännen! Fast jag är då tacksam att vi inte har sett varann sen i fredagskväll, för jag om någon kommer inte överrens med halsfluss, hade jag fått det nu hade det varit fjärde gången på ett år!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du har fått en utmärkelse av mig, läs på min blogg.

2008-12-11 @ 17:28:33
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0