Jag hatar rubriker och förkylningar!

Uäääh! Idag är jag ännu mer sjuk. Kroppen känner sig lite piggare men förkylningen blir bara värre. Det hjälper varken att jag snyter mig eller använder nässpray, jag kan knappt andas vafan. Bara genom munnen och då får jag bara en äcklig jävla hosta, då hostar jag så tårarna sprutar.

Hemma från jobbet idag, det suger för jag vill ha pengar. Imorgon är jag ledig så då har jag en till dag att kurera mig och hoppas på att bli frisk. På onsdag jobbar jag bara tre timmar och det måste jag klara av, så länge febern håller sig borta. Sen på onsdag kommer farmor också, det ska bli trevligt. Jag har inte träffat henne sen förra julen ungefär.

Åhhh, jag är så jäkla uttråkad. Det enda man gör när man är sjuk är att ligga i sängen och tycka synd om sig själv. Jag vill göra saker men jag har verkligen ingen energi till det och det är ju extra kul att ingen vill träffa mig heller ;( haha, stackars mig! Det är också roligt att så fort jag nyser(vilket jag gör nästan hela tiden) så skäller saga på mig, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0