Knäck!

Nu är jag sur, på riktigt! Jag började göra knäck klockan tio ikväll, jag vet att det inte är bästa tiden att ställa sig och baka på men jag ville ha det imorgon till vårat adventsfika vi brukar ha. Det har stått och kokat i två jävla timmar och det hände knappt någonting, skulle behöva stått i två timmar till, då höjer jag värmen med ett snäpp. Jag lämnar det i fem minuter och då har hela skiten bränts vid. Jag är så jävla arg nu och så jävla trött det gör ju inte saken bättre precis. Nu spolar jag jättevarmt vatten på helvetet så det kanske smälter bort. Mamma och jag ska göra ett nytt försök imorgon, jag ska tvinga henne, men vadå bortkastad tid, två jävla timmar!!!

Snart kommer Tommy hit, blir väl att glo en film sen sova. Ska försöka bli på lite bättre humör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0