Mamma Mia

I lördags var det julbord med jobbet på Strike, först bowling sen mat. Jag skämde inte ut mig så mycket som jag trodde i alla fall på bowlingen, jag kom inte sist heller tror jag, så det kändes rätt bra! Efter bowlingen var det mat, julmat.. det var efterlängtat. Nog för att jag bara äter köttbullar, prinskorv, julskinka och potatis på ett julbord men i alla fall. Gott var det!
Jag hade en riktigt bra kväll och kan inte säga annat än att den blev lyckad.

Jobbade på som vanligt igår. Mathilda kom till mig vid 22.30 någonting och sov kvar. Vi var övertrötta och skrattade verkligen åt allting, men jag hade roligt det måste jag påstå! Vi somnade väl sådär vid en 5.30 på morgonen tror jag.
Det var min enda lediga dag idag på hela vecka men självklart ska chefen ringa och fråga om jag kan jobba. Eh, visst! jag står bara i handduk och kom precis ur badet. Han ringde vid 14.30 och jag var faktiskt på jobbet 15.05, bra jobbat Catrin.

Efter jobbet åkte jag hem till Fredrik. Vi tog det lugnt och kollade på I am legent fast fredrik orkade inte kolla klart på den så vi pausa väl någon gång där i filmen, jag har aldrig sett den så visste inte hur lång tid det var kvar, fast den var lite seg det måste jag hålla med freddan om. Brorsan kom och hämta mig senare då åkte jag till Statiol och köpte riesen och en 33cl cola, sen gick jag förbi Mathilda och lånade Mamma Mia filmen så ska lägga mig och kolla på den alldeles strax :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0