Måndag

Jag är hungrig, eller min mage är hungrig men inte jag. Funderar nog på att fixa mig en god macka och ta en kopp te, det vore gott! Jag får se om jag orkar resa mig från stolen, haha.

Jag och karro skulle på stan idag men jag sov så dåligt inatt och avbokade det med henne och sov istället, jag var ju tvungen att orka med att jobba sen också. Men Mattias ringde mig redan vid 11 och frågade om jag kunde komma in tidigare. Då var det bara hoppa in i duscha och sen åka iväg, och det var riktigt mycket att göra idag på jobbet.
Kommer säkert börja tidigare imorgon också, det skulle inte förvåna mig alls.

Nej nu ska jag gå och göra mig en god macka och en kopp te, det vart jag riktigt sugen på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0