Mellandagsrean!

Dålig uppdatering var det här ja, ursäkta mig. Men i onsdags var det julafton då satt jag inte mycket vid datorn och fick trevligt nattbesök och igår gjorde jag absolut ingenting, jag startade knappt datorn tror jag. 

Idag gick jag upp i skaplig tid och gjorde mig iordning lite sen åkte mamma, jag och brorsan ut på hälla. Först vart det Rusta, jag köpte tre jättefina kuddar, lila var dom också. Jag är ju ute efter lila detaljer som jag kan ha i mitt rum :)
Efter det åkte vi till Hälla Shopping, jag bara älskar shopping för det får mig på så bra humör och jag hade inte bestämt mig för att köpa någonting och då hittade jag massor och faktiskt så har jag massa pengar nu.
Jag köpte ett par mjukisbyxor, ett par örhängen, ett fint linne, en mössa, tre par trosor, en foundation och ett par assnygga skinnstövlar för bara 199:- som hade kostat 699:- värsta kapet, då blir man riktigt glad. Köpte även en limpa cigg.

Jag är lite stressad nu, ska stänga ner datorn nu för nu ska familjen till min moster och bli bjudna på tacos. Det ska bli riktigt gott att äta något annat än julmaten man har ätit sig tjock på, haha. Ha en trevlig kväll, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0