Middag hos moster..

Nu är jag hemkommen från min moster. Det var riktigt trevligt, kul att träffa kusin Jimmy också.
Det var verkligen jättegott med tacos, det var ett tag sen man åt det. Efter maten parkerade vi alla i soffan och kollade på körslaget! Efter det åkte vi hem. Nu sitter jag här och är jättetrött! Ska lägga mig om en liten stund, ska upp och jobba imorgon, 11 - 16. Det känns helt okej efter att ha varit ledig i tre dagar nu.

Eftersom jag har spenderat en del pengar idag ska jag gå in på internetbanken och kolla hur mycket pengar jag har. Jag är i alla fall jättenöjd med alla mina köp idag! På måndag ska jag åka ner på stan efter jobbet och se vad jag kan hitta att ha på mig på nyårsafton. Finns ju några fler butiker att välja på när man är nere på stan.

Nej nu ska jag lägga mig och spela lite super mario sen sova. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0