Nyårsafton!

Sista dagen på året och då tänkte jag ge er mitt sista blogginlägg för detta år.
Jag orkar inte göra årsresumé som precis alla andra har gjort. Jag har i alla fall haft ett bra år.

I år blir det faktiskt att vara hemma, det ska bli riktigt skönt. Jag har inte varit hemma på tre år tror jag. Ikväll blir det som sagt att vara hemma med mamma, brorsan, karro, moster anita och moster monica. Det ska bli riktigt trevligt! Och jag och karro ska faktiskt vara nyktra, bara lite mousserat vin på tolvslaget eftersom skumpa är äckligt!
Det blir jättegod mat också, en jättegod förrätt som jag inte kan förklara det är bla räkor i den i alla fall, Oxfilé och potatisgratäng till varmrätt och marängsviss till efterrätt.

Just nu ligger karro på min säng och spelar på mitt nintendo ds, super mario. Men snart ska vi köra lite sing star, haha! Det ska bli roligt, måste ju inviga mitt nya ABBA - sing star liksom!

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA OCH HA EN RIKTIGT BRA KVÄLL OCH START PÅ DET NYA ÅRET!

Kommentarer
Postat av: Kimsan

Gott nytt år!!! Hoppas kvällen blev trevlig. Har just ätit middag och ska se vad tv:n erbjuder.

Kram

2008-12-31 @ 19:38:42
URL: http://kimsanstankarideer.blogg.se/
Postat av: Mathilda

ÅÅÅÅH vad jag hade velat vara med er! Haha! Det slutade väl helt OK men hade ändå haft det roligare med er. <3 GOTT NYTT ÅR!

2009-01-01 @ 02:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0