So Sick..

Just nu vill jag bara tala om att det är mest synd om mig i hela världen, det tycker jag i alla fall.
Jag vaknade upp imorse och mådde skit, riktigt jävla förkyld. Jag fick första panik för jag skulle ju jobba, ringde runt till både den ena och den andra, men Tack Johan för att du kunde ställa upp.

Nu ska jag tala om varför det är så synd om mig:
- Jag är apförkyld och allt som hör till det!
- Jag har jordens mensvärk!
- Jag har ont i kroppen (och jag orkar bara ligga i sängen, det gör inte saken bättre)
- Sist, så fuckar bilddagboken sig och jag blir tokig!

Nu ska jag pallra mig ut i köket, ta en kopp te, ta en cigg sen slå på Mamma Mia filmen.
Jag skrev tidigare i veckan att jag skulle se den, men det har aldrig blivit av. Kanske det
inte blir nu heller, eller så kanske jag somnar ifrån den, det märker ni imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0