Sov morgon: Näääe

Nu tänkte jag skriva att jag hatar när jag försover mig, visst det är aldrig kul att stressa men det är bra när man försover sig också. Försover man sig beror det väl oftast på att man inte hör klockan för man är för trött eller nåt liknanade, men sen när man väl kollar på klockan så flyger man upp ur sängen, springer nästan in i duschen och sen fixar sig, så är i alla fall jag. Fast jag ligger efter i schemat nu för att jag inte vakna när jag skulle så tar jag mig endå tid till att skriva här, haha. Nej nu ska jag föna håret och skynda på mig lite!!

Mycket Coca Cola på jobbet idag för att hålla mig vaken, inte det bästa men jag måste ju göra nåt, jobbar till 19, kommer hem, titta idolfinalen sen stupa i säng :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha ja känner igen det där =P

Inte alltid jag hör min telefon när larmet går, sjukt jobbigt. Man flyger verkligen upp, hur trött man än är.. Hehe!



Allt bra annars?

2008-12-12 @ 10:50:21
URL: http://lindblom86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0