Städtime

Nu har jag städat mitt rum, badat och gjort mig iordning. Shit Shit säger jag, det var som värsta träningspasset! Det är ju så roligt att sminka mig, snyter mig i gång i minuten och mina ögon bara rinner, trrrevligt! Och imorgon måste jag jobba, jag säger bara "stackars kunder" jag skulle inte vilja bli hjälpt av någon som är så jäkla dunderförkyld men har jag något val? Nej jag har ju inte det. Nu ska jag fortsätta lyssna på min braiga julskiva som jag införskaffade förra året och vänta in farmor! :)

hm, jag är sämst med min nya dator. Nu gjorde jag något så jag fick kursiv stil och det går inte att ändra tillbaka!!!Hahaha, jag är så jävla sämst men det har jag lärt mig att leva med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0