Vilken morgon..

Vilken trevlig start jag fick på dagen idag, eller inte! Jag kunde inte somna inatt så jag var smart nog att ställa mer än ett alarm, jag ställde tre. Självklart ska jag vakna av det sista, 8.40. Upp och ta några snabba bloss och sen hoppar jag in i duschen, sätter mig först på toa och då plingar det på dörren, vem fan plingar på nu undrade jag!?! Då var det någon som hade kommit fel. Går in i duschen igen och ska precis sätta på vattnet då ringer telefon, jag var tvungen att svara och så var det till brorsan, sen efter det kunde jag äntligen få duscha. Kom ur duschen vid nio men kände ingen panik för vi behövde ju inte åka förren 9.40. Nej men då kommer brorsan och frågar om jag kan vara klar om 20 min för han kom på att han hade ett möte på AF kl 10. Då fick jag panik eftersom det tar en kvart att bara föna mitt hår! Men jag hann, nästan i alla fall.

På jobbet gick det bra, var inte så mycket som jag trodde det skulle vara men det blir väl dessvärre mer imorgon skulle jag kunna tänka mig, lön för alla och dan före julafton. Men efter det är jag ledig i tre dagar, så skönt det ska bli! Ikväll har mamma och jag slagit in massa paket, det är mysigt. Då får jag faktiskt mer julkänsla. Det som är tråkigt är att vi inte kan lägga dom under granen förrens på julafton för annars har Saga det underbart och river och biter sönder alla paket och det vill vi icke.

Nej nu ska jag spela en stund, sen se att min underbara lön + lite andra pengar kommer in på kontot! Okej, det där lät kanske fel, men ah.. pengar från försäkringskassan :) Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0