What´s the name of the game!

Den här förkylningen tar verkligen all energi ifrån mig. Jag har inte haft turen på min sida när det gäller sjukdomar detta år men den här förkylningen är värre än värst. Jag har inte gjort ett dugg sen i söndags och det gör att jag är så jäkla uttråkad och rastlös och ingenting i livet känns roligt. Jag trodde jag skulle hinna pigga på mig idag så jag orkade jobba mina tre timmar imorgon, men det är fan tveksamt! Åh, jag får sådan ångest också! Nu när jag har fått ett jobb, där jag trivs som fan så kan jag väl bara få hålla mig frisk!?!

Nu har jag i alla fall tagit mig i kragen och kollat på Mamma Mia filmen, och fy fan vad bra den var. Jag skulle kunna slå på den nu igen och tycka den var minst lika bra :) hihi.

Nu ska jag knapra i mig två alvedon och hoppas på att man kan få sova lite inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0