Workaholic

Jag säger som Mathilda, Workaholic! Det enda jag gör nu är att jobba, jobba och jobba. Men jag trivs med det som fan, så varför inte. Jag har jobbat sen i torsdag och jobbar varje dag tills nu på fredag. Jag kommer få ut en sådan fin lön i Januari, så jag längtar dit!

Idag har jag jobbat 15 - 20.15, inte många som vet att vi har öppet till 20 nu i december så det var ganska lugnt men skönt, jag får ju betalt endå, haha. Jag kom hem runt 20.30, sen dess har jag bara käkat mat och haft en väldigt trevligt samtal. Nu sitter jag här med min saft och tänkte gå in på King.com och spela lite. Jag är fan beroende, jag måste få min dagliga dos av det annars mår jag dåligt, haha.

Nej nu ska jag dricka min saft och spela en stund sen ska jag sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0