A walk to remember

Yes, nu har jag äntligen beställt filmen A walk to remember från cdon.com. Den sidan har nog lite problem.. skulle beställa den, då skulle jag vänta tills brorsan hade kollat vad han ville ha. Då beställde vi scrubs och desperate housewives och så skulle vi beställa den filmen, men då var den tillfälligt slut. DÖ tänkte jag.

Sen gick jag bara in på skojs nu och då kunde man köpa den ;D happy me. Och dom har höjt den, den kostade bara 49:- förut, nu kostade den 69:- no big deal, 20:- hit eller dit kvittar, fast det slutade på 98:- för frakten kostade 29:- Men jag skiter it, jag är glad. Vi fick ju trots allt över 200:- i rabatt när vi beställde boxarna :)

Nej nu ska jag ringa mange och tvinga han prata med mig, sen måste jag sova. Upp i tid imorgon och åka till irsta igen och sola och bada. Sen på kvällen är det utgång, och hinner inte sova middag heller, jag kommer dö! Men jag ska ha så jävla kul och full ska jag vara!

Kommentarer
Postat av: my

åh, den filmen är så fin :)

2008-07-25 @ 00:09:39
URL: http://mycreative.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0