Catwoman

Jag, pappa och Therese har nyligen kommit in efter att ha tagit en promenad med rocky eller ptja, rocky tog en promenad med mig kan man säga, han springer ju nästan fram. Det är sjukt varmt ute, det är säkert 23 grader och helt vindstilla. Fint väder imorgon också, så sola och bada då också, och åka in till löberöd (deras centrum består av en liten matbutik och en bank) och köpa vattenmelon, sjukt gott!

Innan promenaden och just nu sitter vi och slötittar lite på catwomen, har aldrig sett den och inte sett den från början så förstår inte så himlans mycket. Jonna är inte hemma ikväll så lägger mig nog i hennes rum och kollar lite på dh. Ska precis börja på tredje säsongen.

Nej nu ska jag datanörda mig lite. hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0