Dagen geting!

Åh, jag älskar livet just nu. Dagarna består bara av sol och bad. Lite jobbigt för mina utslag men dom har faktiskt blivit bättre. Så min kropp börjar väl äntligen vänja sig vid solen. Får inte lika mycket utslag längre och dom kliar/svider inte lika mycket längre.

Idag när jag låg på mage på en madrass i poolen känner jag något som kryper på mig och jag kollar vad det är, då är det en geting, jag skulle slå bort den men då stack den mig. Så nu har jag fått ett getingstick i år. Fick mitt första för två år sen och det var här i skåne, får mitt andra nu och det var ju också i skåne. Något konstigt med Skånegetingar?! haha.

Nej nu ska jag upp och lägga mig på sängen en stund, man blir sjukt trött av värmen och massa bad. Blir att vila en stund, sen blir det grillade kycklingspett med ris och jordnötssås till middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0