diskmaskin utan ström

Ah, i den här familjen finns det då ingen diskmaskin, och vi har inga planer på att skaffa en heller. Jag hatar att diska, finns inget tråkigare (undra hur stor min diskhög blir när jag flyttar hemifrån!?!) Det brukar alltid vara så att om jag och brorsan ska städa lite tills mamma kommer hem från jobbet, jag tar gärna hela lägenheten bara jag slipper diska, men nu har jag faktiskt diskatoch min bror kommer ut i köket och ba: är det någon som har dött eller? du hatar ju att diska?!!
- är det någonting du vill ha?! vafan diskar du för? är du uttråkad?!

rätt svar var väl att jag var uttråkad och ville göra fint till mamma.

nu ska jag fortsätta städa lite i mitt rum, det blir stökigt så jävla fort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0